Търсене
Вход потребители



НАЧАЛО

ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ ЯМБОЛ
РАБОТНО ВРЕМЕ:
9.00ч. - 17.30ч.
ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО  ОБСЛУЖВАНЕ В
ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ 


Намира се на партерния етаж в сградата на Областна администрация Ямбол
с адрес: 8600, гр. Ямбол, ул. „Жорж Папазов" № 18
Карта с местонахождение

РАБОТНО ВРЕМЕ НА ЦЕНТЪРА ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ :
8.00ч. - 18.00ч.

ОБЩЕСТВЕН ТРАНСПОРТ:
Спирка „хотел България“ – линия 1, линия 2, линия 11, линия 23 и линия 15
Спирка „Билла“ – линия 1
Спирка „ДЗИ“ – линия 15

В непосредствена близост до сградата на Областна администрация Ямбол има платен паркинг, както и места с режим на паркиране в „синя зона“.

КОНСУЛТАЦИИ НА ГРАЖДАНИ И ПРЕДСТАВИТЕЛИ
НА ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА СЪС СЛУЖИТЕЛИ В
АДМИНИСТРАЦИЯТА ОТ 9.00 ч. - 17.30 ч.

АДРЕС:8600, гр.Ямбол, ул."Жорж Папазов" 18

е-mail: Е-мейл адресът e защитен от спам ботове.

БЕЗПЛАТЕН ТЕЛЕФОН ЗА ПОДАВАНЕ НА СИГНАЛИ - 080011911

ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
- Съобщение
- Заявление

АНТИКОРУПЦИЯ- ПОДАВАНЕ НА СИГНАЛ

ДЕКЛАРАЦИЯ НА РЪКОВОДСТВОТО НА ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ ЯМБОЛ ЗА ПОЛИТИКАТА  ПО КАЧЕСТВОТО

Харта за правата на гражданина – клиент на Областна администрация - Ямбол
• Етичен кодекс
• Натура 2000
• Карта на Област Ямбол - административно делене, пътна инфраструктура, населени места
• Карта на релефа в Област Ямбол
• ДЕКЛАРАЦИЯ НА РЪКОВОДСТВОТО НА ОБЛАСТНА АДМИНИСТРАЦИЯ ЯМБОЛ ЗА ПОЛИТИКАТА ПО КАЧЕСТВО

 

Със заповед на министър председателя на Република България Бойко Борисов, Христо Колев е освободен от длъжността заместник областен управител на област Ямбол. В подаденото заявление за освобождаване на длъжността Христо Колев е изразил лични причини за оттеглянето си и благодарност за оказаното доверие. Областният управител Димитър Иванов и екипът на Областна администрация пожелават на г-н Колев успех в новите начинания.

Последна промяна (Сряда, 20 Ноември 2019 10:30)

 

На заседание на Областния щаб за изпълнение на Областния план за защита при бедствия и аварии на територията на област Ямбол, председателстван от областния управител Димитър Иванов институции докладваха подготовката си и готовността за зимния период. В заседанието участваха шефове на военните формирования на територията на областта, представители на ОДМВР-Ямбол, РД „Пожарна безопасност и защита на населението“, Гранична полиция, РЗИ, БЧК, Център за спешна медицинска помощ, болницата, общините, комуникационните фирми и др.Пръв докладва директорът на Областно пътно управление (ОПУ)-Ямбол инж. Галин Костов, който информира - ОПУ поддържа 636 км републиканска пътна мрежа, от които 34 км от АМ „Тракия“ и 5 км пътен възел, първи клас – 86 км, втори клас – 88 км, четвърти клас – 411 км, Съобщено бе, че за зимното поддържане на АМ Тракия са необходими 13 бр. машини, 100 т сол и 20 т калциев дихлорид. За пътищата първи, втори и трети клас -64 машини, 680 т сол, 10 т. калциев дихлорид и пясък – 2 700 т. ОПУ е извършило подготовка на пътищата за зимния сезон, което включва студено изкърпване на пътните настилки, подрязване на храсти, оформяне клоните на дърветата. До края на месеца ще бъдат изградени прегради на местата, където има снегонавявания.

Военните формирование 26 030 и  52 590, т.е. 42-ри Механизиран батальон, също са в готовност за включване в овладяване и преодоляване на бедствия при тежки зимни условия.

ОДМВР-Ямбол разполага със 178 служители от направление Охранителна и Пътна полиция, които имат готовността за работа при зимни условия. Разполага се с 22 автомобила с висока проходимост и още 21 автомобила с оборудване за зимни условия.

Областният управител обърна специално  внимание на ръководителите на институции пряко свързани с работата при зимни условия и общините за тясна взаимовръзка и помощ помежду им. Да не се случва да остават непочистени места, където републиканската и общинската пътна мрежа се застъпват и по тези недълги разстояния греблата на снегопочистващите машини се вдигат, т.е. не се чисти. Трябва да има отговорно отношение и взаимопомощ, гражданите, за чиято сигурност се почиства пътя, са едни и същи, отбеляза още Димитър Иванов.

Последна промяна (Четвъртък, 14 Ноември 2019 08:41)

 

Със заповеди на областния управител на област Ямбол Димитър Иванов са насрочени първите заседания на Общинските съвети „Тунджа“ и Ямбол.

Във връзка с произведения избор на общински съветници, кмет на община и кметове на кметства на основание чл.23 ал.1 от ЗМСМА за 11 ноември 2019г., понеделник от 10.30 часа е свикано първото заседание на Общински съвет „Тунджа“. За 12 ноември, вторник от 13.30 часа е насрочено първото заседание на Общински съвет Ямбол.

Новоизбраните общински съветници, кметове на общини и кметове на кметства, след като положат клетва  и подпишат клетвен лист най-възрастният общински съветник ще открие и ръководи първото заседание в съответните  Общински съвети, на което заседание се избира председател на ОбС.

 

 

Последна промяна (Петък, 08 Ноември 2019 13:05)

 
Банер
Банер
Банер
Банер
Анкета
Доколко сте запознати с ролята и функциите на областния управител?
 
Кой e тук?
В момента има 65 посетителя в сайта