Month: декември 2022

Списък за допуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността „Старши юрисконсулт“

С П И С Ъ К

за допуснатите и недопуснатите кандидати

за длъжността „Старши юрисконсулт“

в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”

Допуснати до конкурса кандидати:

  1. Стефани Саракчиева
  2. Деян Донев
  3. Драгомир Драганов

Посочените кандидати трябва да се явят на тест на 16.01.2022 год. (понеделник) от 10.30 часа в заседателната зала  на Областна администрация – Ямбол.

Недопуснат до конкурса кандидат:

  1. Николай Ралев

Кандидатът не представя документи, удостоверяващи изпълнението на минималното изискване за професионален опит: 1 (една) година.

Председател:     /п/   
(Д. Димитров)

Списък на класираните кандидати за длъжността „Главен счетоводител“ в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“

СПИСЪК

на класираните кандидати

за длъжността „Главен счетоводител“ в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността“

  1. Зорница Станева


Подписи на членовете на конкурсната комисия:

1……………………/П/…………………………

                Драгомир Димитров

2 …………………/П/……………………………

                Галя Павлова

3…………………/П/…………………………….

                Лидия Кръстева

4 …………………/П/……………………………

                Марияна Танчева

5…………………/П/…………………………….

                Йорданка Великова

Обява за конкурс за длъжността “Старши юрисконсулт”

О Б Я В Л Е Н И Е

за провеждане на конкурс за назначаване на държавен служител

На основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 10, ал. 1 и ал. 2 от същия закон, чл. 4, ал. 1, чл. 13, ал. 1, чл. 14, чл. 33, ал. 1, т. 1 и чл. 34, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители Областен управител на област Ямбол

О Б Я В Я В А

конкурс за длъжността

„Старши юрисконсулт“

в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”, в Областна администрация Ямбол, на пряко подчинение на директор на дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”.

1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

– Изисквана минимална степен на завършено образование: висше образование, образователно-квалификационна степен – магистър.

– Професионален опит – 1 година или Минимален ранг – V младши.

– Специфични изисквания: Кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

2. Други изисквания: Специалност, по която е придобито образованието: Право, придобита юридическа правоспособност

3. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:

Основната цел на длъжността „старши юрисконсулт“ е свързана с осъществяване на процесуално представителство, с изразяване на становища или разработването на предложения за решения на правни проблеми, свързани с дейността на съответната администрация.

Осъществява контрол на актовете на общински съвет и кметове на общини. Оказва правна помощ в областта на управление, разпореждане, надзор и актуване на държавна собственост.

4. Брой работни места, за които се обявява конкурсът – 1 брой.

5. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

6. Начин за провеждане на конкурса:

Конкурсът за длъжността „Старши юрисконсулт“ в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”, на основание чл. 33, ал. 1, т. 1 и чл. 34, ал. 1, изр. второ от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, ще се проведе чрез:

Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно областна администрация и

Интервю.

С решаването на тест се цели да бъдат проверени знанията и уменията на всеки кандидат, посредством въпроси, свързани с устройството и функционирането на областна администрация, както и свързани с професионалната област на длъжността. Чрез теста се цели да бъдат проверени знанията и уменията на всеки кандидат да се справя със задачи, които са свързани със задълженията на конкурсната длъжност.

Чрез интервюто се цели да бъдат проверени и установени в каква степен кандидатът притежава професионалните и деловите качества, които са необходими за изпълнението на длъжността.

7. Необходими документи за участие в конкурса:

– Заявление за участие в конкурс (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители), което могат да получат в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол или да изтеглят от интернет страницата на Областна администрация Ямбол – https://yambol.government.bg/, раздел „Обяви и конкурси“ (вкл. от Интегрираната информационна система на държавната администрация (ИИСДА);

– Декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, а именно „декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.

Декларация може да бъде получена в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол или да изтеглят от интернет страницата на Областна администрация Ямбол – https://yambol.government.bg/, раздел „Обяви и конкурси“ (вкл. от Интегрираната информационна система на държавната администрация (ИИСДА).

– Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен „Магистър” по специалност „Право“.

Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.

– Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност;

– Копие от документи, удостоверяващи придобития ранг като държавен служител, ако има такъв или копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка).

8. Място за подаване на документите: в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол, гр. Ямбол, ул. „Жорж Папазов“ № 18. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

На основание чл. 17, ал. 6 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители документите за придобита образователно-квалификационна степен и документите, удостоверяващи придобития ранг като държавен служител, ако има такъв или копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит може да се подават и по електронен път, като в този случай заявлението за участие в конкурса (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители) и Декларацията за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: region@yambol.government.bg. В този случай на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща се изпраща информация за пречките за назначаване по чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и длъжностната характеристика.

9. Срок за подаване на документите: До 17:30 часа на 22.12.2022 година.

10. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса: На информационното табло в партерния етаж на сградата на Областна администрация Ямбол, гр. Ямбол, ул. „Жорж Папазов” № 18 и на интернет страницата на администрацията: http://yambol.government.bg.

11. Размер на основната месечна заплата за длъжността: Минималният размер на основната заплата е 710 лв. Основният размер на  заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат и Вътрешните правила за заплатата на служителите в Областна администрация – Ямбол.

Заявление за участие в конкурс

Декларация за участие в конкурс по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС

            За допълнителна информация на тел.: 046/68-68-14 – Йорданка Великова

Списък с допуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността „Главен счетоводител“

С П И С Ъ К

за допуснатите и недопуснатите кандидати

за длъжността „Главен счетоводител“

в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”

Допуснат до конкурса кандидат:

  1. Зорница Станева

Посоченият кандидат трябва да се яви на практически изпит на 16.12.2022 год. (петък) от 10.30 часа в заседателната зала  на Областна администрация – Ямбол.

Система за определяне на резултатите при провеждане на конкурса за длъжността „Главен счетоводител“ в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността” в Областна администрация Ямбол

Председател:      /п/
(Драгомир Димитров)