Month: февруари 2024

Система за определяне на резултатите при провеждане на конкурса за длъжността „Младши експерт“ в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост” в Областна администрация Ямбол“

Провеждането на конкурса се състои в два етапа:

1.Първи етап – Решаване на тест.

Всеки вариант на тест включва 20 затворени въпроси с един възможен верен отговор.

Времето за решаване на теста е 30 минути.

Максималния резултат от теста е 20 точки. Всеки въпрос с верен отговор носи 1 точка. Всеки въпрос с грешен отговор носи 0 точки. Минимален брой точки, при който кандидатът се счита за успешно издържал теста и се допуска до втория етап – интервю, е 16 точки.

Коефициентът, с който се умножава резултата от теста, определен съгласно чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители е 4.

Всеки кандидат отбелязва отговорите със син химикал, като буквеното означение на избрания отговор се загражда с кръгче. Ако е сгрешен отбелязания отговор и кандидатът иска да го промени, същият следва да сложи знака „Х“ и да се подпише. Приема се за посочен отговорът, който е заграден с кръгче и не е поставен знак „Х“. В случай че е маркиран повече от един отговор, се счита, че на въпроса не е даден верен отговор. Не се допуска нанасянето на каквито и да е поправки, дописване или изтриване в условията и в отговорите. В тези случаи се счита, че на съответния въпрос не е даден верен отговор.

2.Втори етап – Интервю.

2.1. Аналитична компетентност;

2.2. Ориентация към резултатите;

2.3. Работа в екип;

2.4. Комуникативна компетентност;

2.5. Фокус към клиента (вътрешен/външен);

2.6. Професионална компетентност;

2.7. Дигитална компетентност.

Преценката се извършва по 5 – степенна скала, както следва:

5 – напълно отговаря на изискванията за длъжността;

4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността;

3 – в средна степен отговаря на изискванията за длъжността;

2 – в малка степен отговаря на изискванията за длъжността;

1 – не отговаря на изискванията за длъжността.

На основание чл. 42, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, комисията реши:

Минималният резултат, при който кандидатът ще се счита за успешно издържал интервюто е 23 точки, който е средноаритметичен от оценките, дадени от всеки член на комисията. Коефициентът, с който се умножава резултата от интервюто, определен съгласно чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители е 5.

Критериите за преценка на кандидати са:

Времето за провеждане на интервюто с всеки кандидат е до 15 минути.

Въз основа на отговорите на кандидата, всеки член на конкурсната комисия вписва своята преценка във Формуляр за преценка на кандидатите от интервюто за експертни длъжности (Приложение № 5 към чл. 42, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители).

Общият резултат от интервюто на всеки кандидат е средноаритметична величина от оценката на членовете на конкурсната комисия. При изчисленията резултатът се закръглява с два знака след запетаята.

При постигнат на интервюто резултат под минималния 23 точки кандидатът не сформира окончателен резултат и не се класира.

Съгласно чл. 43, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители окончателният резултат на кандидата е сбор от резултатите, получени на теста и на интервюто, умножени с определените коефициенти.

В деня на провеждане на теста на 07.03.2024 г., от 14:00 ч., в заседателната зала на Областна администрация – Ямбол, ще се проведе и интервю с кандидатите, постигнали резултат от теста над минималния.

Председател на конкурсната комисия: / п /
(Н. Костадинов)

Списък за допуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността „Младши експерт“ в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”

С П И С Ъ К

за допуснатите и недопуснатите кандидати

за длъжността „Младши експерт“

в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”


I. Допуснати до конкурса кандидати:

1. Марчело Ангелов
2. Мариета Тошева
3. Светлана Бончева

Посочените кандидати трябва да се явят на тест на 07.03.2024 г. (четвъртък) от 10:00ч. в заседателната зала на Областна администрация – Ямбол.

II.Недопуснати до конкурса кандидати:

1. Пламен Капков – кандидатът не е представил всички изискуеми документи за длъжността, съгласно обявата. Не може да бъде извършена преценка за съответствие на кандидата с обявените минимални и специфични изисквания за длъжността.
2. Здравка Иванова – кандидатът не е представил всички изискуеми документи за длъжността, съгласно обявата. Не може да бъде извършена преценка за съответствие на кандидата с обявените минимални и специфични изисквания за длъжността.

Председател: /п/
(Н. Костадинов)

Заповед № РД-01-00044-22.02.2024г. за прекратяване на конкурсна процедура за длъжността „Главен юрисконсулт“ в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”

З А П О В Е Д
№ РД – 01 – 00044 – 22.02.2024 г.
Ямбол, 22.02.2024 г.


Във връзка с обявен със Заповед № РД-01-00035 от 07.02.2024 г. конкурс за длъжността „Главен юрисконсулт“ в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността” и на основание чл. 19, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители


П Р Е К Р А Т Я В А М:


конкурсната процедура за длъжността „Главен юрисконсулт“ в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”, тъй като в определения в Заповед № РД-01-00035 от 07.02.2024 г. срок за подаване на документи – до 17:30 часа на 19.02.2024 година, не е постъпило нито едно заявление за участие в конкурса.


БИЛЯНА КАВАЛДЖИЕВА-ДИМИТРОВА /П/


Областен управител на област Ямбол

Областна администрация Ямбол обявява конкурс за длъжността „Младши експерт“ в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”

О Б Я В Л Е Н И Е

за провеждане на конкурс за назначаване на държавен служител

На основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 10, ал. 1 и ал. 2 от същия закон, чл. 4, ал. 1, чл. 13, ал. 1, чл. 14, чл. 33, ал. 1, т. 1 и чл. 34, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Областен управител на област Ямбол

О Б Я В Я В А

конкурс за длъжността

„Младши експерт“

в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”, в Областна администрация Ямбол, на пряко подчинение на директор на дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”.

1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

– Изисквана минимална степен на завършено образование: висше образование, образователно-квалификационна степен – професионален бакалавър.

– Професионален опит – не се изисква или ранг V младши.

– Специфични изисквания: Кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

2. Други изисквания:

Предпочитани специалности от областите на висшето образование по професионални направления: „Право“; „Администрация и управление“; „Архитектура, строителство и геодезия“ или аналогична специалност, ако образователно-квалификационната степен е придобита в чужбина.

3. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:

Длъжността „младши експерт“ е свързана със събирането и систематизирането на информация, с обработката на бази данни, с проучването и обобщаването на различни практики и алтернативни решения при подпомагане дейността на по-високите длъжностни нива; експертът може да осъществява дейности по административното обслужване.

Осигурява изпълнение на правомощията на областния управител по ЗДС, ППЗДС, ЗКИР.

Подпомага дейности по придобиване, разпореждане и управление на имоти държавна собственост; Подпомага дейността на дирекцията при опазване и защита на държавната собственост на територията на област Ямбол; Осъществява връзка с териториалните звена на централната администрация на изпълнителната власт, по въпроси, свързани с държавната собственост; Предоставя административни услуги във връзка с функциите на дирекцията.

4. Брой работни места, за които се обявява конкурсът – 1 брой.

5. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

6. Начин за провеждане на конкурса:

Конкурсът за длъжността „Младши експерт“ в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”, на основание чл. 33, ал. 1, т. 1 и чл. 34, ал. 1, изр. второ от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, ще се проведе чрез:

Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно областна администрация и

Интервю.

С решаването на тест се цели да бъдат проверени знанията и уменията на всеки кандидат, посредством въпроси, свързани с устройството и функционирането на областна администрация, както и свързани с професионалната област на длъжността. Чрез теста се цели да бъдат проверени знанията и уменията на всеки кандидат да се справя със задачи, които са свързани със задълженията на конкурсната длъжност.

Чрез интервюто се цели да бъдат проверени и установени в каква степен кандидатът притежава професионалните и деловите качества, които са необходими за изпълнението на длъжността.

7. Необходими документи за участие в конкурса:

– Заявление за участие в конкурс (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители), което могат да получат в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол или да изтеглят от интернет страницата на Областна администрация Ямбол – https://yambol.government.bg/, раздел „Обяви и конкурси“ (вкл. от Интегрираната информационна система на държавната администрация (ИИСДА);

– Декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, а именно декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.

Декларация може да бъде получена в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол или да изтеглят от интернет страницата на Областна администрация Ямбол – https://yambol.government.bg/, раздел „Обяви и конкурси“ (вкл. от Интегрираната информационна система на държавната администрация (ИИСДА).

– Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен „Професионален бакалавър” по някоя специалност от следните професионални направления: „Право“; „Администрация и управление“; „Архитектура, строителство и геодезия“.

Документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.

Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.

– Копие от документи, удостоверяващи придобития ранг като държавен служител, ако има такъв или копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка или аналогичен документ съгласно законодателството на друга държава (ако стажът е придобит в чужбина). Кандидатът може да предостави и копие на други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит професионалния опит (в т.ч. длъжностна характеристика; граждански договор и др.).

8. Място за подаване на документите: в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол, гр. Ямбол, ул. „Жорж Папазов“ № 18. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

На основание чл. 17, ал. 6 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители необходимите документи за участие в конкурса може да се подават и по електронен път, като в този случай заявлението за участие в конкурса (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители) и Декларацията за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: region@yambol.government.bg. В този случай на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща се изпраща информация за пречките за назначаване по чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и длъжностната характеристика.

9. Срок за подаване на документите: До 17:30 часа на 19.02.2024 година, всеки работен ден от 09:00 ч. до 17:30 ч.

10. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса: На информационното табло в партерния етаж на сградата на Областна администрация Ямбол, гр. Ямбол, ул. „Жорж Папазов” № 18 и на интернет страницата на администрацията: http://yambol.government.bg.

11. Размер на основната месечна заплата за длъжността: Минималният размер на основната заплата е 933 лв. Основният размер на  заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат и Вътрешните правила за заплатата на служителите в Областна администрация – Ямбол.             За допълнителна информация на тел.: 046/68-68-14

Заявление за участие в конкурс

Декларация за участие в конкурс по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС

Пречки за назначаване като държавен служител

Областна администрация Ямбол обявява конкурс за длъжността “Главен юрисконсулт”

О Б Я В Л Е Н И Е

за провеждане на конкурс за назначаване на държавен служител

На основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 10, ал. 1 и ал. 2 от същия закон, чл. 4, ал. 1, чл. 13, ал. 1, чл. 14, чл. 33, ал. 1, т. 1 и чл. 34, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Областен управител на област Ямбол

О Б Я В Я В А

конкурс за длъжността

„Главен юрисконсулт“

в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”, в Областна администрация Ямбол, на пряко подчинение на директор на дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”.

1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

– Изисквана минимална степен на завършено образование: висше образование, образователно-квалификационна степен – магистър.

– Професионален опит – 3 години или Минимален ранг – IV младши.

– Специфични изисквания: Кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

2. Други изисквания: Специалност, по която е придобито образованието: Право, придобита юридическа правоспособност

3. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:

Основната цел на длъжността „главен юрисконсулт“ е свързана с осъществяване на процесуално представителство, с изразяване на становища и разработване на предложения за решаване на правни проблеми, свързани с дейността и функциите на администрацията.

Осъществява контрол на актовете на общински съвет и кметове на общини. Оказва правна помощ в областта на управление, разпореждане, надзор и актуване на държавна собственост. Подготвя тръжни процедури по ЗДС и процедури по ЗОП.

4. Брой работни места, за които се обявява конкурсът – 1 брой.

5. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

6. Начин за провеждане на конкурса:

Конкурсът за длъжността „Главен юрисконсулт“ в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”, на основание чл. 33, ал. 1, т. 1 и чл. 34, ал. 1, изр. второ от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, ще се проведе чрез:

Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно областна администрация и

Интервю.

С решаването на тест се цели да бъдат проверени знанията и уменията на всеки кандидат, посредством въпроси, свързани с устройството и функционирането на областна администрация, както и свързани с професионалната област на длъжността. Чрез теста се цели да бъдат проверени знанията и уменията на всеки кандидат да се справя със задачи, които са свързани със задълженията на конкурсната длъжност.

Чрез интервюто се цели да бъдат проверени и установени в каква степен кандидатът притежава професионалните и деловите качества, които са необходими за изпълнението на длъжността.

7. Необходими документи за участие в конкурса:

– Заявление за участие в конкурс (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители), което могат да получат в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол или да изтеглят от интернет страницата на Областна администрация Ямбол – https://yambol.government.bg/, раздел „Обяви и конкурси“ (вкл. от Интегрираната информационна система на държавната администрация (ИИСДА);

– Декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, а именно декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.

Декларация може да бъде получена в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол или да изтеглят от интернет страницата на Областна администрация Ямбол – https://yambol.government.bg/, раздел „Обяви и конкурси“ (вкл. от Интегрираната информационна система на държавната администрация (ИИСДА).

– Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен „Магистър” по специалност „Право“.

Документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.

Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.

– Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност;

– Копие от документи, удостоверяващи придобития ранг като държавен служител, ако има такъв или копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка или аналогичен документ съгласно законодателството на друга държава (ако стажът е придобит в чужбина). Кандидатът може да предостави и копие на други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит професионалния опит (в т.ч. длъжностна характеристика; граждански договор и др.).

8. Място за подаване на документите: в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол, гр. Ямбол, ул. „Жорж Папазов“ № 18. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

На основание чл. 17, ал. 6 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители необходимите документи за участие в конкурса може да се подават и по електронен път, като в този случай заявлението за участие в конкурса (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители) и Декларацията за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: region@yambol.government.bg. В този случай на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща се изпраща информация за пречките за назначаване по чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и длъжностната характеристика.

9. Срок за подаване на документите: До 17:30 часа на 19.02.2024 година, всеки работен ден от 09:00 ч. до 17:30 ч.

10. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса: На информационното табло в партерния етаж на сградата на Областна администрация Ямбол, гр. Ямбол, ул. „Жорж Папазов” № 18 и на интернет страницата на администрацията: http://yambol.government.bg.

11. Размер на основната месечна заплата за длъжността: Минималният размер на основната заплата е 933 лв. Основният размер на  заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат и Вътрешните правила за заплатата на служителите в Областна администрация – Ямбол.             За допълнителна информация на тел.: 046/68-68-14

Заявление за участие в конкурс

Декларация за участие в конкурс по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС

Пречки за назначаване като държавен служител

Съобщение за търг на имот в Генерал Инзово

СЪОБЩЕНИЕ

Областен управител на област Ямбол е обявил за продажба чрез електронен търг, със своя Заповед № ДС-04-00026/05.12.2023 г., недвижим имот, представляващ:

Урегулиран поземлен имот (УПИ) VII (седем) – за ветеринарна лечебница, с площ 2370 (две хиляди триста и седемдесет) кв.м, намиращ се в кв. 5 (пет) по плана на с. Генерал Инзово, община Тунджа, област Ямбол, утвърден със Заповед № 87/24.06.1971 г., при граници: изток – УПИ I9; запад – улица; север – улица; юг – УПИ III11 и УПИ IV10, заедно с построената в него двуетажна масивна сграда, представляваща бивша ветеринарна лечебница, построена през 1958 г., брой етажи: 2, състояща се от:

  • I-ви етаж – лечебна зала, лекарски кабинет, стая за техници, аптека и санитарен възел, с обща застроена площ от 151 (сто петдесет и един) кв.м;
  • II-ри етаж – спалня, кухня, хол, килер и санитарен възел, с обща застроена площ от 95 (деветдесет и пет) кв.м.

Тръжната документация и всички приложения за кандидатстване в електронния търг са публикувани на електронната платформа за продажба на имоти, поддържана от Агенцията за публични предприятия и контрол, на следния адрес: https://estate-sales.uslugi.io/upcoming-public/view/750 , както и на сайта на Областна администрация – Ямбол, на адрес: https://yambol.government.bg/?page_id=1000.

Четвърт век от създаването на Областна администрация Ямбол

Днес се навършват 25 години от създаването на Областна администрация Ямбол.

Създаването на 28 административни области е утвърдено с Указ №1 на президента от 5.01.1999г.

За пръв областен управител на област Ямбол е назначен Рупен Манавян. Той остава на поста областен управител до 6 април 2000 година.

Областните управители назначавани с решение на Министерски съвет от тогава до сега са Рупен Манавян, Николай Николов, Минчо Спасов, Надя Данкинова, Васил Петров, Йордан Коев, Николай Пенев, Таня Димитрова, Димитър Иванов, Георги Чалъков и Васил Александров.

Към настоящия момент областен управител на област Ямбол е Биляна Кавалджиева-Димитрова.

“Поздравявам всички колеги, от Областна администрация Ямбол, като им пожелавам да бъдат все така трудолюбиви и целеустремени. Нека не забравяме постигнатото от всички предходни Областни управители. Гради новото, уважавайки постигнатото!”, каза областният управител Биляна Кавалджиева-Димитрова.