Month: март 2024

Извършване на планирана тренировка на сиренните устройства на територията на област Ямбол.

На 01.04.2024г./понеделник/ от 11:00 часа, ще бъде извършена планирана тренировка, чрез задействане на сиренните устройства на територията на област Ямбол.
Тя ще се проведе с цел проверка на техническото състояние на системата, придобиване на умения от длъжностните лица за работа с НСРПО и обучение на населението за разпознаване на сигналите, излъчвани от акустичните сиренни устройства.

Областна администрация Ямбол обявява конкурс за длъжността „Главен юрисконсулт“ в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”

О Б Я В Л Е Н И Е

за провеждане на конкурс за назначаване на държавен служител

На основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 10, ал. 1 и ал. 2 от същия закон, чл. 4, ал. 1, чл. 13, ал. 1, чл. 14, чл. 33, ал. 1, т. 1 и чл. 34, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Областен управител на област Ямбол

О Б Я В Я В А

конкурс за длъжността

„Главен юрисконсулт“

в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”, в Областна администрация Ямбол, на пряко подчинение на директор на дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”.

1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

– Изисквана минимална степен на завършено образование: висше образование, образователно-квалификационна степен – магистър.

– Професионален опит – 3 години или Минимален ранг – IV младши.

– Специфични изисквания: Кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

2. Други изисквания: Специалност, по която е придобито образованието: Право, придобита юридическа правоспособност

3. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:

Основната цел на длъжността „главен юрисконсулт“ е свързана с осъществяване на процесуално представителство, с изразяване на становища и разработване на предложения за решаване на правни проблеми, свързани с дейността и функциите на администрацията.

Осъществява контрол на актовете на общински съвет и кметове на общини. Оказва правна помощ в областта на управление, разпореждане, надзор и актуване на държавна собственост. Подготвя тръжни процедури по ЗДС и процедури по ЗОП.

4. Брой работни места, за които се обявява конкурсът – 1 брой.

5. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

6. Начин за провеждане на конкурса:

Конкурсът за длъжността „Главен юрисконсулт“ в дирекция „Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността”, на основание чл. 33, ал. 1, т. 1 и чл. 34, ал. 1, изр. второ от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, ще се проведе чрез:

Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно областна администрация и

Интервю.

С решаването на тест се цели да бъдат проверени знанията и уменията на всеки кандидат, посредством въпроси, свързани с устройството и функционирането на областна администрация, както и свързани с професионалната област на длъжността. Чрез теста се цели да бъдат проверени знанията и уменията на всеки кандидат да се справя със задачи, които са свързани със задълженията на конкурсната длъжност.

Чрез интервюто се цели да бъдат проверени и установени в каква степен кандидатът притежава професионалните и деловите качества, които са необходими за изпълнението на длъжността.

7. Необходими документи за участие в конкурса:

– Заявление за участие в конкурс (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители), което могат да получат в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол или да изтеглят от интернет страницата на Областна администрация Ямбол – https://yambol.government.bg/, раздел „Обяви и конкурси“ (вкл. от Интегрираната информационна система на държавната администрация (ИИСДА);

– Декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, а именно декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.

Декларация може да бъде получена в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол или да изтеглят от интернет страницата на Областна администрация Ямбол – https://yambol.government.bg/, раздел „Обяви и конкурси“ (вкл. от Интегрираната информационна система на държавната администрация (ИИСДА).

– Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен „Магистър” по специалност „Право“.

Документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.

Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.

– Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност;

– Копие от документи, удостоверяващи придобития ранг като държавен служител, ако има такъв или копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка или аналогичен документ съгласно законодателството на друга държава (ако стажът е придобит в чужбина). Кандидатът може да предостави и копие на други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит професионалния опит (в т.ч. длъжностна характеристика; граждански договор и др.).

8. Място за подаване на документите: в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол, гр. Ямбол, ул. „Жорж Папазов“ № 18. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

На основание чл. 17, ал. 6 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители необходимите документи за участие в конкурса може да се подават и по електронен път, като в този случай заявлението за участие в конкурса (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители) и Декларацията за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: region@yambol.government.bg. В този случай на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща се изпраща информация за пречките за назначаване по чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и длъжностната характеристика.

9. Срок за подаване на документите: До 17:30 часа на 01.04.2024 година, всеки работен ден от 09:00 ч. до 17:30 ч.

10. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса: На информационното табло в партерния етаж на сградата на Областна администрация Ямбол, гр. Ямбол, ул. „Жорж Папазов” № 18 и на интернет страницата на администрацията: http://yambol.government.bg.

11. Размер на основната месечна заплата за длъжността: Минималният и максималният размер на основната месечна заплата, определена за длъжността в степен първа на съответното длъжностно ниво е от 933 лв. до 1850 лв.

Основният размер на  заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат и Вътрешните правила за заплатата на служителите в Областна администрация – Ямбол.
За допълнителна информация на тел.: 046/68-68-14

Заявление за участие в конкурс

Декларация за участие в конкурс по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС

Пречки за назначаване като държавен служител

Областна администрация Ямбол обявява конкурс за длъжността „Главен експерт“ в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”

О Б Я В Л Е Н И Е

за провеждане на конкурс за назначаване на държавен служител

На основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 10, ал. 1 и ал. 2 от същия закон, чл. 4, ал. 1, чл. 13, ал. 1, чл. 14, чл. 33, ал. 1, т. 1 и чл. 34, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, Областен управител на област Ямбол

О Б Я В Я В А

конкурс за длъжността

„Главен експерт“

в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”, в Областна администрация Ямбол, на пряко подчинение на директор на дирекция „Административен  контрол, регионално развитие и държавна собственост”.

1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

– Изисквана минимална степен на завършено образование: висше образование, образователно-квалификационна степен – бакалавър.

– Професионален опит – 2 години в област или области, които са свързани с функциите, определени в длъжностната характеристика, а именно в областта на: управление или разпореждане с имоти, административно обслужване, строителство или устройство на територията, или Минимален ранг – IV младши.

– Специфични изисквания: Кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител.

2. Други изисквания: Специалности от професионални направления: „Право“, „Администрация и управление“, „Архитектура, строителство и геодезия“ или аналогична специалност, ако образователно-квалификационната степен е придобита в чужбина.

3. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:

Длъжността “главен експерт” е свързана с разработването на експертни анализи и изготвянето на становища по важни проблеми от дейността на дирекция АКРРДС, подготовка на отговори на запитвания на физически и юридически лица, с изготвянето на експертни анализи във връзка с осъществяване правомощията на ръководителя на администрацията и подобряване на административното обслужване.

Главният експерт носи пряка отговорност във връзка с прилагането на нормативните актове и предлаганите от него решения.

 Осигурява изпълнение на правомощията на областния управител по ЗДС, ППЗДС, ЗУТ, ЗКИР.

Осъществява дейности по придобиване, разпореждане и управление на имоти държавна собственост.

Осъществява дейности в областта на устройството на територията и строителството.

Подпомага дейността на дирекцията по опазване и защитата на държавната собственост на територията на област Ямбол.

Осъществява връзка с териториалните звена на централната администрация на изпълнителната власт, по въпроси, свързани с държавната собственост.

Предоставя административни услуги във връзка с функциите на дирекцията.

4. Брой работни места, за които се обявява конкурсът – 1 брой.

5. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:

На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при постигнати равни, с останалите кандидати, крайни резултати от проведената конкурсна процедура.

6. Начин за провеждане на конкурса:

Конкурсът за длъжността „Главен експерт“ в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”, на основание чл. 33, ал. 1, т. 1 и чл. 34, ал. 1, изр. второ от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, ще се проведе чрез:

Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно областна администрация и

Интервю.

С решаването на тест се цели да бъдат проверени знанията и уменията на всеки кандидат, посредством въпроси, свързани с устройството и функционирането на Областна администрация, както и свързани с професионалната област на длъжността. Чрез теста се цели да бъдат проверени знанията и уменията на всеки кандидат да се справя със задачи, които са свързани със задълженията на конкурсната длъжност.

Чрез интервюто се цели да бъдат проверени и установени в каква степен кандидатът притежава професионалните и деловите качества, които са необходими за изпълнението на длъжността.

7. Необходими документи за участие в конкурса:

– Заявление за участие в конкурс (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители), което могат да получат в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол или да изтеглят от интернет страницата на Областна администрация Ямбол – https://yambol.government.bg/, раздел „Обяви и конкурси“ (вкл. от Интегрираната информационна система на държавната администрация (ИИСДА);

– Декларация за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, а именно декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.

Декларация може да бъде получена в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол или да изтеглят от интернет страницата на Областна администрация Ямбол – https://yambol.government.bg/, раздел „Обяви и конкурси“ (вкл. от Интегрираната информационна система на държавната администрация (ИИСДА).

– Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен „Бакалавър” по някоя от следните специалности: „Право“; „Администрация и управление“; „Архитектура, строителство и геодезия“;

Документите, издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.

Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.

– Копие от документи, удостоверяващи придобития ранг като държавен служител, ако има такъв или копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит (трудова, служебна, осигурителна книжка или аналогичен документ съгласно законодателството на друга държава (ако стажът е придобит в чужбина). Кандидатът може да предостави и копие на други допълнителни документи, удостоверяващи област, в която е придобит професионалния опит (в т.ч. длъжностна характеристика; граждански договор и др.)

8. Място за подаване на документите: в „Центъра за административно обслужване” на Областна администрация Ямбол, гр. Ямбол, ул. „Жорж Папазов“ № 18. Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.

На основание чл. 17, ал. 6 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители необходимите документи за участие в конкурса може да се подават и по електронен път, като в този случай заявлението за участие в конкурса (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители) и Декларацията за обстоятелствата по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Същите се подават на следния електронен адрес: region@yambol.government.bg. В този случай на кандидата по електронен път на посочената от него електронна поща се изпраща информация за пречките за назначаване по чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и длъжностната характеристика.

9. Срок за подаване на документите: До 17:30 часа на 01.04.2024 година, всеки работен ден от 09:00 ч. до 17:30 ч.

10. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса: На информационното табло в партерния етаж на сградата на Областна администрация Ямбол, гр. Ямбол, ул. „Жорж Папазов” № 18 и на интернет страницата на администрацията: http://yambol.government.bg.

11. Размер на основната месечна заплата за длъжността: Минималният и максималният размер на основната месечна заплата, определена за длъжността в степен първа на съответното длъжностно ниво е от 933 лв. до 1800 лв. Основният размер на  заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат и Вътрешните правила за заплатата на служителите в Областна администрация – Ямбол.
За допълнителна информация на тел.: 046/68-68-14

Заявление за участие в конкурс

Декларация за участие в конкурс по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС

Пречки за назначаване като държавен служител

До два месеца стартира процедурата за възлагане на поръчки за изготвяне на технически проект за два участъка от републиканската пътна мрежа в област Ямбол

ОБЛАСТЕН УПРАВИТЕЛ НА ОБЛАСТ ЯМБОЛ

П Р Е С С Л У Ж Б А

Във връзка с нуждата от основен ремонт и състоялия се протест на жители на селата Бояджик, Болярско, Гълъбинци и Златари, относно лошото състояние на републиканския път, преминаващ през  техните населени места, областният управител Биляна Кавалджиева-Димитрова проведе среща с министъра на регионалното развитие и благоустройсвото Андрей Цеков.

В разговора с министър Цеков, областният управител на област Ямбол изрази своето притеснение относно състоянието на тези два участъка от Републиканската пътна мрежа, а именно път III-5503 в отсечката Бояджик – Болярско и път III-536 Ямбол – Роза – Ботево – Скалица – Овчи кладенец, които са предвидени в ремонтната програма на Агенция “Пътна инфраструктура” едва за следващата 2025 година, а тяхното състояние е силно компрометирано, което е предпоставка за създаване на тежки пътнотранспортни произшествия.

Областният управител получи уверението на министъра, че в рамките на два месеца ще бъде предвидено обявяването на обществена поръчка за изработване на технически проект за основен ремонт на двете отсечки от Републиканската пътна мрежа, път III-5503 в отсечката Бояджик – Болярско и път III-536 Ямбол – Роза – Ботево – Скалица – Овчи кладенец. “Тези два участъка са в окаяно състояние от години! Хиляди жители на община “Тунджа” пътуват ежедневно по тях, категорична съм, че ремонтът им е абсолютно наложителен в най-близко бъдеще. Щастлива съм, че с министър Цеков стигнахме до консенсус и получих неговото уверение за взимането на своевременни мерки!”, коментира областният управител Биляна Кавалджиева-Димитрова.

Регламент за провеждане на 76-ти национален туристически поход по пътя на Ботевата чета “Козлодуй – Околчица” 2024 г. 27 май – 02 юни

I. Общи приложения

1. С този регламент се уреждат условията и реда за организиране и провеждане на 76-тия  Национален туристически поход по пътя на Ботевата чета „Козлодуй – Околчица“, 2024 г.

2. Регламентът се утвърждава от областния управител на област Враца.

II. Време и място на провеждане

Походът се провежда всяка година от 27 май до 2 юни, в една походна колона по 120-километровия „Ботев път“ от Козлодуйския бряг до връх Околчица във Врачанския балкан по предварително изготвена програма.

III. Описание на туристическата проява

1. През 2024 г. походът се провежда, по случай 148 години от героичния подвиг на Христо Ботев и неговата чета.

2. Походът е от III-та категория на трудност. В маршрута са включени обекти от „Опознай България – 100 национални туристически обекта“ и „Опознай родния край“.

3. Ръководството на похода се определя от областния управител на област Враца.

IV. Организатори

  1. Основен организатор и координатор на дейностите по провеждане наНационален туристически поход по пътя на Ботевата чета „Козлодуй – Околчица“, 2024 г. е Областна администрация – Враца.
  2. Походът се провежда със съдействието на Министерски съвет, Министерство на образованието и науката, Регионалните управления на образованието, Български туристически съюз, общините, през чиито територии преминава походът.
  3. Дейности по организиране и провеждане на похода се финансират от Министерски съвет, а при необходимост и от фирми – дарители.

V. Общи условия за участие

  1. В похода могат да участват: групи ученици, туристически дружества от страната, клубове и секции по туризъм с неограничен брой туристи.
  2. По маршрута могат да се включват индивидуални участници и самостоятелни групи, които не принадлежат към определена организация.

VI. Материално и ресурсно обезпечаване

  1. За провеждане на 76-тия Национален туристически поход по пътя на Ботевата чета „Козлодуй – Околчица“, 2024 г. Областна администрация – Враца осигурява:
  2. почистване и обезпаразитяване на маршрута и биваците;
  3. полеви мивки, мобилни тоалетни кабини и душ контейнери;
  4. екипи на ОД на МВР – Враца, РД ПБЗН – Враца, медицински екип;
  5. придвижването на всички автомобили до биваците се извършва в организирана автоколона при спазване на Закона за движението по пътищата;
  6. транспорт за бивачните съоръжения на ученическите групи, включващ необходимата туристическа екипировка, посочена в Инструкцията, както и къмпинг оборудване – палатки, шалтета и спални чували;
  7. автобусен транспорт за ученическите групи: от гр. Враца до гр. Козлодуй на 27.05.2024 г. и от връх Околчица до гр. Враца на 02.06.2024 г.;
  8. храна и питейна вода за учениците и техните ръководители, участници в похода (три пъти дневно), съгласно утвърдено меню, отговарящо на изискванията на националното законодателство за здравословно хранене на ученици.
  9. Областна администрация – Враца не носи отговорност за закупените и употребявани храни и напитки от учениците и техните ръководители, извън осигуреното меню, съгласувано с контролните органи по безопасност на храните.
  10. По време на похода Областна администрация – Враца не осигурява:
  11. превоз на столове, маси, пейки, плажни чадъри и други, извън посочените по-горе екипировка и къмпинг оборудване, поради ограничения капацитет на товарния транспорт;
  12. палатки, шалтета, спални чували и всички други необходими съоръжения, с изключение за групи от община Враца;
  13. разходите за храна и транспорт на бивачни съоръжения, автобусен транспорт на групи и/или индивидуални туристи от туристически дружества, предприятия, фирми, участващи в похода.

VII. Изисквания към участниците

  1. Участниците в похода трябва да бъдат екипирани според изискванията за участие в прояви за пешеходен туризъм.
  2. По време на похода не се допуска употребата на наркотични и упойващи вещества, застрашаващи здравето на участниците. 
  3. По време на преходите, в почивките, биваците и населените места се спазва дисциплината и определения от ръководството на похода ред.
  4. Персонална отговорност за здравето и живота на учениците в похода, носят ръководителите на групи.
  5. По време на преходите и в района на биваците ръководителите на групите носят отговорност за опазване чистотата на околната среда и организират почистването на терените от отпадъци,  преди напускането на бивака.
  6. Ученически групи, ползващи товарен превоз, осигурен от Областна администрация – Враца, маркират багажа си по подходящ начин.

VIII. Срок за подаване на заявка за участие и необходими документи

  1. Ръководителите на всички ученически групи, желаещи да участват в похода задължително в срок до 29.04.2024 г. (понеделник) изпращат заявка /Заявка за участие на ученическа група съгласно  Приложение № 1 към Регламента/, подписана с електронен подпис или сканирана с подпис и печат, на електронна поща: obl-vr@vratsa.government.bg или на адрес: гр. Враца 3000, бул. „Демокрация“ № 1, Областна администрация – Враца, както следва:

Крайният срок за ученическите групи е 29.04.2024 г. (понеделник), тъй като осигуряване на изхранването и транспорт на учениците е за сметка на бюджета на Областна администрация – Враца и е предмет на обществена поръчка.

  • Не се взимат предвид подадени заявки за участие на ученически групи след определения в Регламента срок.
  • За останалите групи и индивидуални участници срокът за изпращане на заявки /Заявка за участие на туристическа група/индивидуални пълнолетни лица, съгласно Приложение № 2 към Регламента/ е до 17.05.2024 г. (петък), тъй като тяхното участие не е свързано с осигуряване на транспорт и храна от страна на Областна администрация – Враца, но е необходимо Ръководството на похода да бъде запознато с общия брой участници в инициативата.
  • В срок до 17.05.2024 г. (петък) ръководителите на ученически групи, които са заявили необходимост от автобусен транспорт за сметка на Областна администрация – Враца за 27.05.2024 г. и/или за 02.06.2024 г., изпращат на ел. поща на Областна администрация – Враца:obl-vr@vratsa.government.bg списък на участниците с три имена и възраст.
  • При пристигане в гр.Козлодуй, ръководителите на ученическите групи представят на ръководителя на похода по време на техническата конференция оригинали на:
  • списък на участниците с три имена и възраст;
  • документ за предсъстезателен медицински преглед за всеки участник;
  • документ за застраховка за всеки участник.

ІX. Допълнителни указания

  1. Планираните дейности при провеждане на 76-ти НТП по пътя на Ботевата чета „Козлодуй – Околчица“, 2024 г. са описани в Програма – Приложение № 3 към регламента, която се публикува на сайта на Областна администрация – Враца.
  2. Спазването на дисциплината в походната колона и биваците, съзнателното и отговорно отношение към природата, местата за бивакуване и районите към тях, е предпоставка за успешното и безпроблемно провеждане на похода.
  3. При груби нарушения на реда и прояви, несъвместими с целите на похода, организаторът си запазва правото да отстранява нарушителите.
  4. Участието в тържествата по населени места и включването в културно-масовите дейности е по желание на походниците.
  5. Настоящият регламент се публикува на електронната страница на Областна администрация – Враца: https://vratsa.government.bg и се разпространява чрез сайтовете на областните администрации и сайтовете на Регионалните управления на образованието в страната.

X. Контакти с Областна администрация – Враца Ел. поща на Областна администрация – Враца:obl-vr@vratsa.government.bg, тел.0882 29 33 75, Върбинка Борисова, директор на Дирекция АКРРДС или 0882 41 55 79, 0878 10 86 10, Евгения Илиева, главен експерт в Дирекция АКРРДС.

Програма

Инструкция

Заявка за участие на ученическа група

Заявка за участие на туристическа група/индивидуални пълнолетни лица

Списък на класираните кандидати за длъжността „Младши експерт” в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост

СПИСЪК

на класираните кандидати

за длъжността „Младши експерт” в дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”

  1. Мариета Тошева


Подписи на членовете на конкурсната комисия:

1……………………/П/…………………………

Николай Костадинов

2……………………/П/…………………………

Руска Йовчева

3……………………/П/…………………………

Галя Павлова

4 ……………………/П/…………………………

Стефани Саракчиева

5……………………/П/…………………………

Йорданка Великова